Klantenservice
Bij Dox vinden we jouw “content” zijn super belangrijk…
Liep de levering niet 100%?
Wil je een herstelling aanvragen, of een beschadiging melden?
Meld het ons via onderstaande knop.
FAQ
Vind hieronder een antwoord op de veelgestelde vragen.
1. Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Onze kantoren zijn geopend van maandag tot vrijdag, van 9u00 – 17u00.
Telefonisch kan je ons bereiken op 03 480 02 13, of stel je vraag HIER
2. Gebruiksinstructies meubilair
In onze gebruiksinstructies vind je tal van praktische tips en richtlijnen voor de ingebruikname van je meubilair.
- Hoe verwijder is de wielbescherming?
- Hoe activeer ik een sit- and stand table ?
- …
Vraag HIER onze gebruiksinstructies aan.
3. Onderhoudinstructies
In onze onderhoudsgids vind je tal van praktische tips en richtlijnen voor het onderhoud van je meubilair.
- Wat te doen bij inktvlekken…?
- Hoe omgaan met vlekken op het tapijt…?
- Hoe krijg je het whiteboard of krijtbord weer schoon…?
Vraag HIER onze onderhoudsgids aan.
4. Mijn levering is onvolledig of beschadigd
Spijtig te horen dat er iets mis liep tijdens de levering!
Is je levering onvolledig of stelde je een beschadiging vast?
Meldt het ons via dit formulier .
Onze klantenservice neemt spoedig contact met je op.
5. Ik wens een herstelling aan te vragen
Via dit formulier kan je een herstelling aanvragen voor een beschadiging.
Onze klantenservice neemt nadien spoedig contact met je op.
6. Ik wens meer info over schoolinrichting-as-a-service
Onderwijsvernieuwing versneld vormgeven binnen je eigen financiële mogelijkheden?
Het kan via schoolinrichting-as-a-service, lees meer…
7. Ik heb een andere vraag
Werd jouw vraag hierboven niet beantwoord?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 03 480 02 13
Of stel je vraag HIER
Niet gevonden wat je zocht?
Stel je vraag via bovenstaande formulieren of neem contact op met onze klantenservice.
Dox, een combinatie van ervaring, vakkennis en vernieuwing!